Till Jenny

Publicerat klockan: 20:54:08 den 2008-12-26



Här har vi bilden! Förstår ni vad jag menar? Man sprang verkligen som en iller och trixade, så när vi stängde för dagen tog vi med alla kläder som hamnat på fel ställe och... ja, ni ser ju att det blev en minst sagt liten hög! Hihi!

Ikväll ska jag till Jenny ett tag för att planera en massa inför nyår! Ah, vad jag längtar! Förresten, ledsen om det inte blir två miljoner inlägg per dag, men jobbet tar upp massa tid nu under julen så jag hinner helt inte! Gör det helt enkelt så ofta jag kan! Det är alltid någonting!

Kommentarer
Postat av: Matilda

oj shit vad mycket med kläder! det är sånt där man kanske inte lägger märke till som kund när det enda man har i siktet är kläder till låga priser.

Du är så duktig <3 Puss <3

2008-12-27 @ 22:23:07
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0