Serisöt världens bästa tips!

Publicerat klockan: 20:47:49 den 2008-12-01
Hej underbara läsare! Träffade kusin vitamin innan jag drog vidare från Stadsbiblioteket, så därför tänkte jag det kunde passa med en gammal fin bild på oss. Eller, gammal och gammal, kanske ett år på nacken. Högst. Och ursäkta den dåliga uppdateringen de senaste timmarna, men direkt efter allt pluggande åkte jag till Sats och körde ett styrke pass. Har världens bästa tips: Om ni har, när ni är hemma, svårt att komma igång med pluggandet eller åka iväg och träna, ta då med er den i väskan! Idag till exempel, tog jag både med mig laptopen och träningsbagen. Efter skolan tänkte jag "åh, vad skönt det ska bli att åka hem och äta upp min Ben & Jerry!", men sekunden senare kom jag på att jag hade just laptopen och träningsbagen i släptåg. Och inte vill jag ha släpat på dessa kilon i onödan, så jag var bara tvungen att åka och plugga och träna! Såhär efteråt känns det superbra; ett skolarbete avklarat och första träningen för veckan med! Känns så himla bra, och det är det som gör det till världens bästa tips! xxx, Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö, vi och våra coola mössor där! det va trevligt att träffas en liten sväng, det gör vi om! =)

2008-12-03 @ 16:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0