På filminspelningen

Publicerat klockan: 21:50:49 den 2008-12-15


På filminspelningen av Shopaholic-böckerna! Can't wait!



Huh, jag är helt slut i huvudet efter att suttit hela kvällen och jobbat på en essä i Engelska C. Egentligen var det meningen att jag skulle hinna med massa andra skolarbeten också, men eftersom det här tog upp så mycket tid ska jag slänga ihop böckerna för kvällen. Istället kommer jag öppna en annan bok (!), som jag valt att läsa själv, inte någon lärare (!), som godnattsaga. Usch, nu är jag så trött så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Imorgon har jag tackat ja till några timmars jobb. Så här inför jul är folk som galna och ska shoppa som bara den, så det gäller att vara flexibel, bara för den här gången. Okej, det är inte alls bara för den här gången, det har blivit många sådana dagar över jul (jag har bara någon dag ledig i jul!), men pengar är pengar, eller hur?
Just det, sova var det. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0