Maxim

Publicerat klockan: 16:55:26 den 2008-12-13

Uh-uh, I like it!

Hej hopp i lingonskogen!
Kom precis hem från träningen, det blev lite styrka. Störde mig lite på att en maskin var trasig, det känns lite som att träningen inte blev fullbordad. 
Hur som helst, köpte protein-kolhyderatspulver med jordgubb och hallonsmak. Man tillsätter bara lite mjölk efter träningen och voilá! Lätt som en plätt, och en jättebra grej för mig som flänger omkring så mycket. Dock fick jag ett tips av Hanna (en superdupergullig anställd på Sats): istället för att ta en hel portion, ta en halv! Det tillsammans med en frukt är det ultimata!

Har nu smakat den och den är klart godkänd! Smakar lite som mjölig milkshake, så helt okej, med tanke på vad jag smakat tidigare i mitt liv.

Nu väntar lite städning och plugg. Drar nog iväg med lillebror till affären för att handla lite Ben&Jerrys senare. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0