Julmysdag!

Publicerat klockan: 20:26:30 den 2008-12-14
Hey you guys!
Efter en riktigt rolig julmysig dag med mina favoriter, är jag packad med socker och helt slutkörd! Kanderade äpplen, marsipanfigurer och coola granar - bland annat!


Intressant historia hör till dessa...



Granar!



Tro mig, det blev fler figurer...


Här har vi några av filurerna!

Det hela slutade i alla fall med en superkväll! Nu gäller diciplinerat plugg! Jag skojar inte, alla som åkte hem skulle plugga! Helt sjukt för gymnasieelever innan jullov! Därför hoppas jag att ni har lite överseende om det inte blir två miljoner inlägg per dag, för jag har verkligen skoluppgifter så det står mig upp över öronen! Cheers!

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vad kul det ser ut! Jag hade verkligen velat komma men jag kunde ju inte :(

Puss <3

2008-12-14 @ 22:20:56
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0