Jessica Alba och jag

Publicerat klockan: 19:26:06 den 2008-12-22
Hallå!
Körde lite konditionsträning blandat med stabilisering av knän! Det känns alltid så bra efter att jag har tränat, kroppen är så avslappnad och man känner ett lugn i sig själv, även om man har kört det hårdaste och tuffaste passet i sitt liv!

Har lånat en CD av Daddy med "relaxing music" som det så fint står på den. Har ett helt rum att städa nu, ganska trött, men jag kommer inte riktigt hinna imorgon och jag vill gärna att det ser så fint ut som jag vet att det kan göra på en sådan dag!

Ciao Bella (/Bello), säger jag till er som baristorna så fint säger till mig när jag handlar min dagliga latte på Massagotti. Hihi, så söta!

 
Jessica Alba och jag känner oss duktiga och mår bra efter ett träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0