Hur man nu gör det...

Publicerat klockan: 13:19:17 den 2008-12-30



Även om jag fick en ganska lång sovmorgon idag känner jag att jag inte har fått vila ut ordentligt. En, två timmar till hade gjort på toppenhumör!
Hur som helst, gjorde lite mysig frukost och tittade på Valley of Elah. Sådär, får jag lov att säga, den kändes mest som ett utdraget CSI- avsnitt. Dock tycker jag att det borde vara 15 års gräns, inte 11. Mycket brända lik, hemska scener och beskrivningarna var bara äckliga.

Hur som helst, hade tänkt klämma in ett träningspass dag, men jag känner att jag behöver vila. Träningen tar jag imorgon istället. Jobb väntar som sagt i eftermiddag, så jag ska ta och vila upp mig tills dess. Hur man nu gör det... Vad ska man egentligen göra när man är hemma och ska samla lite energi? Jag har ju redan tittat på en film...

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Läs gärna min konstnärsblogg där jag lägger upp porträtt av kändisar m.m. Kommer att komma tävlingar efter nyår. Kolla även in min hemsida www.emmadammdrawings.se.

Kramar

2008-12-30 @ 13:28:51
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0