Gissa vad?!

Publicerat klockan: 15:41:30 den 2008-12-18



Hihi, gissa vem som har fått hem skolkatalogen?! Nu kan jag äntligen kolla in de andra klassernas spexfoton! Inte dåliga sådana kan jag tala om! Sagofigurer, 90s, Charlies änglar, svartvit glamour - bara för att nämna några! Kan ni gissa vart jag är på min klassbild? Ni kommer väl ihåg att jag var Arwen, bara för att ge er en liten ledtråd!

Om någon timme är det jobb som gäller för mig. Är helt slut idag, så jag ska passa på att ta det lite chili (mitt egna uttryck för att chilla) och ladda innan jag sticker. Jättekram till er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

oj, fick du skolkatalogen först nu?

hehe eran skolkatalog måste vara lika tjock som gula sidorna lr nåt :P du går ju i en sån stor skola.

Puss <3

2008-12-20 @ 20:03:32
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0