Från ett ställe till ett annat

Publicerat klockan: 11:15:42 den 2008-12-20




Från frukost på ett ställe till ett annat! Igår på Thulins vid Fridhemsplan med tjejerna i klassen och idag hemma framför laptopen.
Igår när jag kom hem mådde jag inte superbra, hade nämligen rusat direkt från skolavslutningen till en affär för att beställa två par skor till att åka direkt och jobba och sedan kommer hem sent på kvällen. Det enda jag hann med att äta under dagen var frukost och sedan en latte från Massagotti. Blodsockret var inte på sin topp under kvällen om vi säger så.

Hur som helst, nu ska den här julen spenderas i butiken. Jag ser fram emot denna dag, lovar att det kommer vara högt tepmo i och med all julshopping!

Kommentarer
Postat av: Matilda

oj! vilket fullt schema du har. Gör inte för mycket så att du inte orkar alls! Puss <3

2008-12-20 @ 19:59:22
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0