Dagens planering!

Publicerat klockan: 11:13:05 den 2008-08-18
Igår natt slutade med att jag frös så mycket att jag satte på mig tjocka strumpor, långbyxor, en filt och morgonrock! Efter att jag gått upp och bloggat, ätit lite fil och klätt på mig massa varma kläder kunde jag äntligen sova!
Nu ska jag inte gå och gräma mig mer i det här, men man undrar ju varför det ska vara så svårt att bara somna?! De två senaste nätterna har jag varit helt uppe i varv när jag ska sova och just därför kan jag inte somna! Inför skolstarten vill jag få in en bra sovrutin, vilken jag har jobbat för i några dagar, men just därför kan jag inte somna! Typiskt!

Idag blir en riktigt rolig dag!
Jag har bokat in mig på SatsCykel idag, vilket ska bli kul!
Annars har jag, återigen, massa småsaker som ska fixas, ärenden på stan, fixa här hemma och vara klar inför morgondagen; som innebär skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0