En helkväll på Soap Bar

Publicerat klockan: 23:05:43 den 2008-08-22
Hej!
Den senaste veckan har det verkligen varit full rulle på mig, hela tiden. Det har verkligen varit helt underbart, jag är så glad, vilket härligt liv man lever egentligen!

Igår kväll blev verkligen en toppenkväll! Jennifer och jag åt en lång middag tillsammans och pratade, som vanligt, om allt mellan himmel och jord. Vi tog en promenad genom ett ganska kyligt Stockholm och mötte sedan upp de franska killarna.
Jag tror det kanske är på sin plats att jag förklarar, en gång till, för alla nya läsare, vilka dessa franska killar är!

När jag var i Paris i midsomras träffade jag en supercool kille. Han är verkligen urschysst, roligt, trevlig... allt man kan tänka sig från en kompis! Vi bestämde oss i alla fall för att hålla kontakten när jag åkte hem till Sverige igen.
Kul nog så hade han och hans kompisar planerat en resa genom hela Skandinavien nu i slutet av sommaren, och Stockholm var sista stoppet, där jag blev erbjuden att agera guide. That's why vi har träffats under den senaste veckan. Nu vet ni!

  
Hur som helst, Jennifer och jag mötte upp dem senare under kvällen. Och då menar jag verkligen senare under kvällen. Att äta middag runt 23:00 är inte alls konstigt enligt fransmän.
Vi strosade runt på stan, och hamnade till sist på the Soap Bar. Skratt, bilder, diskussioner, drinkar och mycket mer skratt!

Kvällen slutade med en taxi hem till mig för min och Jennifers del. Fransmännen ville inte förstöra sitt rykte och skulle därför promt följa med oss tills vi satt säkert i taxin - så otroligt gentlemannamässigt! Ah, de är verkligen ett toppengäng! Jag kommer garanterat sakna dem - de åkte hem till Paris idag! Men en fantastisk vecka har jag i alla fall haft och det tackar vi för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0