Tisdag - Grillparty!

Publicerat klockan: 21:52:36 den 2008-08-13

Värdinnorna!


Gående bord.


Marsmallowgrillning. Jag älskar den här bilden! Mina underbara kusiner och syskon - härliga miner och poser allihopa!


Visst är hon söt?!


Moi!

På förmiddagen gick jag och Elisabet ner till vattnet, la oss på bryggan, pratade lite - och somnade! Vi trodde vi hade sovit bort hela dagen, så vi rusade hem igen. Där började vi göra i ordning inför kvällen; sallader, marinering, fruktsallad, chokladmousse, hämta massa dricka... listan kan göras lång, så jag väljer att stoppa här.
Jag kan inte säga så mycket mer än att kvällen blev hellyckad! Maten var helt fantastisk, folket glada och vi lyckades dessutom slippa undan allt regn! Vi hade en liten kubbturnering där mitt lag vann, såklart! Jag... åh, vad glad jag är! Vi fick så positiv respons, give-aways (gåvor till värdinnorna, aka. Julia och Elisabet) - allt stämde verkligen!

Även om det var mycket planering och saker att göra under dagen hann jag och Elisabet smita ner med ett gäng till vattnet och ta ett kvällsbad! Eftersom jag är en riktig badkruka och "bara" dök i doppade jag mig, medan de andra (som tog 10 simtag) badade. Det är inte mitt påhitt, men så är det tydligen! 


Färdigbadade, eller sorry, färdigdoppade!

Kommentarer
Postat av: Ellie (Elisabet, det är enklare att skriva Ellie)

Tack för dom här dagarna söto!! Det har varit jättekul! Bra idé du kom på tycker jag =)

2008-08-13 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0