Tio timmar kortare än tre?

Publicerat klockan: 21:28:26 den 2008-08-06
Hej igen!
Har precis kommit hem och hunnit äta lite middag bestående av marinerad kyckling och någon kul couscous-röra! Tur att A var där och underhöll mig. Idag var det nämligen ganska lugnt på Sisters, så det var skönt att ha någon att prata med.

Konstigt nog tycker jag att tiden går mycket långsammare när jag jobbar kvällspasset (cirka tre timmar) än när jag jobbar en hel dag. På kvällarna är det alltid lite kunder och det finns inte så mycket kvar att göra. Jobbar man en hel dag är det kläder som ska plockas fram, larmas, hängas upp, man ska hjälpa kunder och helt plötsligt så har flera timmar gått!
Hur kan det vara så? Hur kan tio timmar kännas kortare än tre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0