Skrytpåsar och lunchdate

Publicerat klockan: 21:56:11 den 2008-08-14
Så! Nu är jag tillbaka efter att ha ätit!




Först och främst ville jag bara skryta och visa bilder på Brothers & Sisters nya påsar i höst! Riktigt snygga papperspåsar, som inger en tvättäkta lyxkänsla. Jag personligen skulle kunna handla vad som helst för att få en sådan påse! Är de inte supersnygga?!
Bandet till Sisters-påsen är i grått, vridet siden, och Brothers-handtagen är i läderimitation. Nice, nice, nice!

Uh! Jag är helt slut ikväll! Jobbet sög verkligen den sista musten ur mig. Imorgon jobbar jag hela dagen. Runt 16:00 har jag en lunchdate inbokad med en god vän. Härligt! Vi ska båda vara duktiga och ha lunchlådan med! Supertrevligt!

Nu ska jag kolla alla viktiga sidor det finns att kolla på internet och sedan göra i ordning mig för sängdags. Imorgon börjar jag relativt tidigt! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0