Queen

Publicerat klockan: 13:22:13 den 2008-08-28
Nej, nu räcker det med att äta Nutella direkt ur burken! Ganska äckligt när man tänker efter, men jag vill ha någonting när jag kom hem och orkade inte ställa mig och laga någonting på direkten. Därför ska jag nu laga en omelettpizza och fortsätta läsa QUEEN; ett riktigt bra magasin som skriver om royalties, resor, shopping, mode och mycket annat! Jag blev lite inspirerad, så senare under dagen ska jag publicera alla skolor prinsessan Madeleine gått på och alla kurser hon läst!

I eftermiddag blir det även ett utmärkt tillfälle att plugga lite! Tänka sig, dagen kommer nog bli rätt bra ändå, även om jag önskar att ingenting från gårdagens träning hade inträffat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0