Powerwalk & spinning

Publicerat klockan: 15:37:04 den 2008-08-10


Usch. Så här känner jag mig just nu.

Har spenderat dagen med att läsa och tränat. Powerwalk och spinning blev det. Helt slut nu! Inte bara slut för att jag har tränat, jag är illamående, har ont i käkarna och huvudet, yrsel och är riktigt trött också. Hoppas det här inte betyder att jag håller på att bli sjuk - sånt har jag inte tid med!!!
Hade tänkt plocka äpplen, göra äppelpaj, tvätta, städa och massa annat idag, men just nu behöver jag lägga mig ner och vila en stund. Snälla, håll tummarna för att jag inte blir sjuk! Kram!


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & nytt bloggnamn

2008-08-10 @ 15:46:38
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0