Paris Hilton shoes - me like!

Publicerat klockan: 20:23:20 den 2008-08-03

Paris Hilton FootwearLYSTRING ALLA TJEJER MED STORA SKOSTORLEKAR!  Ni är väl alla medvetna om att Paris Hilton har storlek 45 i fötter? När hon tidigare under året lanserade sin egen skokollektion blev jag irriterad när det bara var i "normala" storlekar. Jag menar, skulle jag själv lansera en egen skokollektion skulle jag se till att tjejer med samma behov som jag blev tillfredställda. Nu har hon äntligen gjort det! Titta, några skor är ju faktiskt riktigt fina! Skorna kommer inte säljas i Sverige, så är du intresserad - gå in på den här länken för mer information! Lycka till!

Catalina (Red)    Edie (Burgundy) Arletta (Brown Leather/Brown)  Epic (Gold) Savor (Royal Blue) Goddess (Blue) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0