Nail Care

Publicerat klockan: 20:45:04 den 2008-08-18

Idag, innan träningen, när jag var och gjorde lite ärenden på stan, passade jag på att investera i en ny nagelbandsolja och nagelfil. De är både från O.P.I. De kostar en hel del, men är värda varenda slant!
De gör verkligen underverk för mina naglar och nagelband!
Förut brukade alltid mina nagelband vara extremt torra och jag fick sår. Naglarna skivade sig alltid. Men sedan jag började använda O.P.I:s grejer har jag inga sådana problem!
Nu lät det här extremt klyschigt och reklamaktigt, men det är bara sanningen! Jag får inga pengar för att sprida informationen här på bloggen, så det är bara vad jag själv tycker!


Nu när jag har det perfekta nagelkitet gjorde jag lite fransk manikyr. Titta, vad snyggt det blev! Hallonrosa tånaglar och fransk manikyr på naglarna - supersnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0