"Mitt knä har pajat"

Publicerat klockan: 19:56:03 den 2008-08-27
Aj. Direkt efter skolan stack jag till Sats. Skulle vara duktig och köra två klasser, direkt efter varandra. Först Aerobics och sen Yoga. Aerobicsen var grymt svårt, men kul! Dock hände någonting hemskt...

Efter lite mer än halva träningen skulle vi göra något slags hopp åt sidan och rotera. Jag gjorde, men föll ihop. Någonting i knät bara knastrade till och spänningen i musklerna försvann. Jag fick superont. När jag ska gå knakar det och gör ont. Jag kan inte böja på knät, för då gör det vrålont. 

Jag fick hoppa av yogan för att det gjorde så ont. Efter träningen var det meningen att jag skulle cykla hem, men det kunde jag såklart inte göra. Så jag ringde gråtandes till Mami, som kom och hämtade mig. Tack och lov!

Det har inte svullnat upp särskilt mycket, så vi får se om jag åker in till akuten. Just nu är jag bara så ledsen. Klart att det gör ont, det kan jag leva med, men jag är bara rädd för att saker och ting i vardagen kommer bli stoppade och försenade av detta, och det skulle jag aldrig klara av!

Snälla, håll tummarna för mig att det går bra och inte är någonting! Vi hoppas på att jag kommer ha ont under kvällen, men vaknar imorgon och då är värken borta!

Usch, jag är så ledsen!!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

åh nej din stackare!! =( hoppas det blir bättre!!

2008-08-27 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0