Mischa Bartons förändring

Publicerat klockan: 11:31:19 den 2008-08-18

Så här vill jag se ut i höst! Så enkelt, så snyggt! Ballerinas, strumpbyxor, enkel klänning, höstjacka och en snygg sjal runt halsen! Ah, vad fint!

Är det bara jag som tycker att Mischa hade mycket häftigare klädstil under OC- inspelningarna? Då hade hon i och för sig Rachel Zoe som stylist. Säga vad man vill om Rachel, men hon klädde Mischa snyggt!
Nu tycker jag Mischa Barton mest ser ut som en kringvandrande person i osmickrande kläder och konstiga hårfärger. Vad tycker ni? Bättre då eller förut? Förut då hon såg ut som bilder som denna?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kan nog hända faktiskt, inte så ofta på den senaste tiden som jag tycker hon är så snygg som på den bilden!:)

2008-08-20 @ 11:11:50
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0