Måndag - födelsedagskalas & mathandling

Publicerat klockan: 21:36:38 den 2008-08-13


Att handla mat är påfrestande!

På måndagen gällde tidigt uppstigning. Jag blev hämtad på centralen av min kusin och hennes mamma, så vi kunde åka ut till Arninge och storhandla inför grillpartyt på en gång.
Riktigt kul var det! Vi fick reda på att vi sprang runt i varuhuset i över två och en halv timme, men för mig kändes det max som en halvtimme. Så är det alltid när jag är med min kusin Elisabet.


Vi laddar med godis!


Posthämtning!

Vi åkte hem, packade upp alla matkassar (tro mig, det var ett par stycken!), hämtade post och laddade inför kvällen med lite godis!


Kusinerna på väg till en helkväll!


Riktigt vacker dukning!


Lyxmiddag!


Suprise, suprise! Efterrätt!

Vi åkte vidare till min kusin, Elisabets syster. Vi skulle fira hennes födelsedag och ha en liten avskedsfest för henne (åker nämligen snart upp i landet och pluggar igen). Det var riktigt kul att träffa henne igen! Och maten! Herregud, jag och Elisabet rullade hem! Det var så gott så man kunde helt enkelt inte sluta äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0