Madeleine - här har du ditt liv!

Publicerat klockan: 14:45:17 den 2008-08-28

Uppklädd.


Vår alldeles egna prinsessa Madeleine är inte bara vacker och en modeintresserad person av hög börd, utan har en hel del utbildning med i bagaget också! Innan jag gjorde den här undersökningen var allt jag visste om henne detta: prinsessa, party, New York och mode. Nu skulle jag vilja kalla henne något av en förebild! Henne skriver jag in på min förebildslista med en gång!

Förutom allt detta ni kommer läsa nedan skulle jag vilja säga att hon är en stilförebild. Hon klär sig stilrent, klassiskt och snyggt. Dessutom är hon ingen spinkig sticka, utan ser ut att må hur bra som helst med sin kvinnliga former och vältränade kropp! Mer sånt!

SKOLOR:
Västerleds fösamlings förskoleverksamhet
Smedslättsskolan, Bromma
Carlssons skola, Östermalm
Enskilda gymnasiet

PRAKTISERAT PÅ:
Filippa K
Moderna Museet
Brindfors (reklambyrå)
Sköna hem (redaktion)
UNICEF, New York (huvudkontor)

UTBILDNING:
Juridisk översiktskurs
Konstvetenskap, 60p.
Etnologi, 40p.
Historia, 20p.
Magisterkurs i organisation och ledarskap
Barnens rätt i samhället
Barnpsykologi

ANDRA SKOLOR:
Folkuniversitetet
Stockholms universitet
Socialhögskolan

Övrigt:
Reste till London efter gymnasiet och studerade engelska
Beskyddarinna av Min Stora Dag
Startat ungdomsgruppen inom World Childhood Founations



Madde och pojkvännen Jonas till vardags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0