Kronärtskockor till middag

Publicerat klockan: 19:55:09 den 2008-08-04
Nu har jag varit och träffat barnen som jag ska sitta barnvakt åt senare i höst. Söta! 4-åringen är en liten tjej som man bara behöver två ord för att beskriva: rosa prinsessa. 9-åringen är cool. Lugn, pratig och legotokig. Äh, det här kommer bli kul. Ännu en gång väcktes min idé om att åka utomlands och jobba som au pair! Vad tycker ni om sånt? Skulle ni vara beredda på att lämna landet och passa någon annans ungar?

Följde med och hämtade brorsan från träningen och handlade sedan lite matvaror. Bland annat min underbara Valio-yoghurt och torkade äpplen från Yvonne Voltaire. Mums!

Nu ska jag fixa kronärtskockor till middag - hur gott som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0