Kräftskiva

Publicerat klockan: 10:22:06 den 2008-08-09
God morgon kära läsare!
Jag förstår inte var jag fick all energi ifrån igår! Först jobba i 10,5 timmar, sedan gick jag och världens bästa Diana och handlade varsin sallad - sedan direkt till kräftskivan! Väl där visade det sig att alla hade druckit sedan sju-snåret och alla var ganska fulla. Rätt kul att se lite annorlunda sidor hos sina kollegor, men ändå trist att komma dit och vara spiknyter och inte förstå ett smack av vad som är så roligt. Jag tog några tuggor på min Jumbo Bulgur (inte god!) och drack lite med de andra. Även om jag inte hade några höga förväntningar på festen lyckades jag i alla fall ha riktigt kul! Jag är verkligen glad att jag gick!

By the way, sorry att det inte blev några bilder. Eftersom jag lyckades försova mig på morgonen och jag inte skulle hinna hem emellan slank inte kameran med i väskan mitt i all stressen.

I princip alla åkte vid tolv-snåret in till Stureplan och skulle fira 080808. Jag valde att inte följa med och fick så snällt skjuts hem av C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0