Jennifers Outfit

Publicerat klockan: 23:34:24 den 2008-08-22

Kofta, 365 Sunshine
Linne, Cubus
Jeansshorts, Gina Tricot
Skor, Friis & Company
Klocka, Ur&Penn
Armband, från mig! (ursprungligen Grekland)

Igår var vi båda festklädda och ingen av oss tänkte på att ta med oss kläder för nästa dag, och eftersom vi sov hos mig fick självklart min sötis låna kläder av mig! Något som vi kom fram till att vi skulle göra oftare! Så hela Jennifers Outfit idag är egentligen min, men oj så snygg hon är! Tycker ni inte?!

Kommentarer
Postat av: Puffen

Hehe, DU är MIN sötis!! Bästa sovaöverkompisen! :D "Om du vill något, var inte rädd at väcka mig! Vill du låna dittan och dattan, tandborste hit och härlig frukost dit!" Jag tycker jag ser riktigt fräsch ut ^^ :D <3

2008-08-24 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0