Jag somnade med näsan i boken!

Publicerat klockan: 21:12:08 den 2008-08-28


Det enda som fattas är lite sömn - annars känner jag mig precis som honom!


Märks det inte att skolan är igång och hösten har kommit?
Löven faller mot marken och man somnar med näsan i läxboken. Det är sant! Jag läste i Brott och Straff under kvällen, men ögonen blev så himla tunga och jag kunde inte fokusera på bokstäverna. Det var inte alls min mening - boken var ju ganska bra!
Men jag slumprade till. Inte bra. Tyder på att jag behöver lite mer sömn. Vilket inte är helt konstigt, med tanke på att jag sovit väldigt lite den senaste tiden. Så även om klockan bara är 21:02 just nu, ska jag göra mig i ordning för sänggående. Borsta tänder och allt, sedan mysa lite på rummet. Planera inför morgondagen. Packa väskan. Helt perfekt!
Jag håller bara tummarna för att jag blir trött och somnar snabbt. Och att mitt knä kommer vara grymt mycket bättre imorgon!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0