Jag och skolan

Publicerat klockan: 14:40:40 den 2008-08-23
Jag har hela mitt liv älskat skolan. Det gör jag självklart fortfarande, bara att jag tappat suget lite! Förhoppningvis kommer jag igång på samma jag-älskar-att-lära-mig-saker nivå som jag alltid brukar vara på, efter att jag har handlat massa nytt skolmaterial på tisdag! Nya skrivhäften, böcker, pennor och mappar i härliga färger, så man blir glad och peppad varje gång man tittar dem!

Nu, sista året på gymnasiet, kommer jag läsa följande ämnen:

- Svenska B
- Idrott och hälsa A
- Religionskunskap A
- Naturkunskap A
- Arbetsmiljö och säkerhet
- Estetisk orientering
- Kultur- och idéhistoria
- Nutida konst
- Livskunskap
- Scenisk gestaltning
- Scenisk produktion
- Sceniskt karaktärsarbete
- Individuellt valda kurser (Svenska och engelska C för min del!)
- Projektarbete

Jäklar, det får bli tisdag snabbt så jag har massa nya skolgrejer i handen! Jag längtar faktiskt lite!

Nu ska jag göra mig i ordning för tennis med Sofia! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0