Jag är inte som franska tjejer

Publicerat klockan: 22:19:43 den 2008-08-19
De franska killarna blev riktigt överraskade idag! Först och främst tittade vi på Argentina - Brasilien matchen. Medan vi tittade förklarade de "It's really strange having you, as a girl, watching a fotball game with us! In France, french girls won't even try to watch a single game for just one minute! But you..."

Och sedan när vi gick hemåt, mot deras hotell, undrade en av killarna om man kunde spelar laserdome i Stockholm någonstans. Gillar du det? frågade jag. Ja, svarade han. "Me too! I love it!". De stannade alla upp och stirrade gapande på mig. Bokstavligen.
En tjej, som gillar att titta på fotboll (okej, inte fantastiskt kul, men ganska kul med trevligt sällskap) och spela laserdome - existerar det? Tydligen. De har ju mig!


Laserdome is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0