HP är tråkig

Publicerat klockan: 10:05:09 den 2008-08-24
God morgon!
Har precis ätit frukost. Innan jobbet börjar (13:00) funderar jag på att åka in och kolla på lite nytt skolmaterial, som en tjuvstart innan tisdag. Känner mig riktigt sugen på att hålla lite nya böcker i handen och starta! Vem vet, kanske jag hittar något till bättre pris?!

Lillebror Jens och jag började titta på film igår, men jag blev så uttråkad att jag gck därifrån. Jag hittade inga roliga filmer hemma, så det slutade med att jag tog den trejde Harry Potter-filmen, som jag redan sett fyrtiotusen gånger. Trodde det skulle vara okej, men nej. Jag försökte hålla mig kvar framför skärmen genom att rabbla alla repliker jag kunde samtidigt som karaktärerna säger dem, men då blev Jens jättearg. Så, det slutade som sagt med att jag gick därifrån.

Innan jag drar iväg ska jag försöka hinna med allt detta: städa rummet, läga upp träningstider, äta lunch och planera ännu lite mer. Nej, bäst jag drar igång right away! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0