Hjälp mig

Publicerat klockan: 22:21:08 den 2008-08-15

Tid alltså.

Usch, jag är så ledsen. Och glad.
Jag är glad eftersom jag har så mycket saker att göra hela tiden. Jag menar, hur hemskt skulle det inte vara om man hade massa ledig tid hela tiden?! Bara sitta och slösurfa på internet, titta på TV i en evighet eller småäta bara för att man inte har något bättre för sig? Kallar ni det kul?
Fast samtidigt tror jag det är nyttigt att ha lite ledig tid ibland. Göra vad man vill. Just nu känner jag att jag vill blogga, hela tiden helst, bara för att jag tycker det är så kul! Jag älskar att läsa era kommentarer, dela med mig av mitt liv, inspirera... - ni vet vad jag menar. Men jag hinner inte! Helst skulle jag vilja blogga varannan timme, få er uppdaterade och utveckla mig själv - men jag hinner banne mig inte! Jag jobbar, skolan börjar snart, det är hela tiden saker på gång...
´Well, well. Nu vet ni vad jag känner? Har ni några smarta tips?

Kommentarer
Postat av: Frannie

Gummsi, du är en klippa och jag fattar inte hur du orkar med allt, men dina första rader sammanfattar nog mig i ett nötskal XD (nästan, utom den negativa betonjingen haha!) ledighet är ju det bästa som finns och det känns väldigt vemodigt att den är över nu :( Men det ska bli så kul å se dej igen!! PUSS!

2008-08-17 @ 09:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0