Helkväll (utan fungerande data!)

Publicerat klockan: 23:12:45 den 2008-08-26


Min favoritscen!

Hej sötisar!
Jag vet att jag lovade bilder på allt nytt skolmaterial ikväll, men usb-sladden vägrar cooperate, så jag kan tyvärr inte göra så mycket mer!
Maten blev toppengod, massa fina bilder som jag självklart delar med mig av så fort jag bara kan (och datan är på min sida!). Mr & Mrs Smith är en grym film! Jag älskar action-rullar. Tomb Raider är lika bra den med!

Igår klarade jag en del av veckans mål; att gå och lägga mig innan 23:00. Idag tänkte jag, lite optimistiskt, på fem minuter hinna lägga upp bilder och skriva lite, jag hade ju faktiskt lovat det, men så funkar ingenting. Ni får ursäkta datan. Nu ska jag och underbara kusin vitamin och lägga oss! Vi hörs imorgon igen. Då har jag en intensiv dag i skolan som väntar! God natt!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack för kvällen och övernattningen och kläderna och allt!! Det va jättekul! =) <3

2008-08-27 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0