Färdigtränad

Publicerat klockan: 18:40:07 den 2008-08-18

SatsCykel för min del idag!

Nyduschad och hemma från träningen på Sats!
SatsCykel var grymt mycket jobbigare än vad jag trodde! Vi körde en hel del intervaller (fick reda på efteråt av coachen att det inte blev alls lika många intervaller som det var tänkt!), trampade, svettades och höjde trampmotståndet tillsammans.
Intervallerna var jobbigast. Men oj så kul! Man kände sig verkligen välkommen uppe i träningslokalerna, alla var trevliga och pratglada. Lite roligt var det att jag och min gamla lärare tränade samma pass!
Att gå och träna nu känns kul! Jag har alltid älskat att träna! Man får motionera, göra av med massa energi (det har jag så det räcker och blir över med!), träffa kompisar, lära sig nya saker, hålla sig i form, känna sig duktig, veta att man mår bra... Nu känns det på något sätt extra roligt!
Jag längtar verkligen tills jag får mitt skolschema, så jag kan börja boka in mig på olika klasser på Sats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0