Detta gör jag Måndag - Onsdag

Publicerat klockan: 20:59:41 den 2008-08-10
Okej, nu mår jag klart bättre! Peppar, peppar!
Tvätt ska fixas alldeles strax och väskan ska packas, sedan börjar jag bli färdig. Känns urbra!
Imorgon blir det ruskigt tidig uppstigning, då jag ska fixa det sista, göra mig i ordning och äta frukost. Bör därför lägga mig tidigt om jag ska orka med imorgon. Men först ska jag mysa lite med min underbara lillebror som kommit hem från en fotbollsturnering! Han har "bara" varit borta i fem dagar, men för mig kändes det som en hel evighet! Min älskade lillebror!

För er som inte läst det så åker jag imorgon iväg till Täby. Min kusin Elisabet och jag har anordnat ett grillparty för hela släkten som ska äga rum på tisdagen. Jag åker dit imorgon så vi kan handla och börja fixa med allting. Mycket jobb är ingen överdrift, men det ska bli sjukt kul!
Som det ser ut just nu kommer vi sova hos farmor och farfar på måndagen och förmodligen tisdagen också, så på onsdag är jag nog hemma igen!
Vår coola farmor har en data, en seg en, men fortarande - en data! Om tiden räcker lovar jag på hedersord för evigt amen att jag ska blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0