Dagens planering

Publicerat klockan: 11:25:33 den 2008-08-31

Här kommer jag befinna mig om bara några veckor!


God morgon!
Jag har tänkt lite under natten och kommit fram till att jag överreagerade igår. Det här med att datamusen togs bort... var nog bara bra. Nu har jag betalat in alla lån och dessutom har jag insett att städning på hemmafronten inte är livshotande. Det behövs faktiskt. På tisdag kommer nämligen en vän från England. Hon heter Hannah och ska bo hos mig till och med söndag. Ett utbyte som gjorts i samarbte med skolan. Ska bli sjukt kul! Det bästa är ju ändå att jag ska komma till henne på höstlovet! Behöver jag säga något mer än: LONDON? Nej, trodde väl det.

Hitintills har jag duschat och ätit frukost. Ska ringa min frisör alldeles strax och fråga om hon är tillbaka från semestern och har tid att fixa mitt hår idag. Det behövs verkligen...

Sedan ska jag som sagt städa. Ska se om jag kan få lite hjälp av resten av familjen, huset är ju ganska stort för en person att städa ensam... Jenny och jag planerade att vi skulle ha lite presentöppning, film och middag hemma hos henne ikväll, men huset har tydligen drabbats av sjukstuga (hon smittade de andra), så vi får se hur det blir! Hur som helst, det är bäst jag sätter igång med detsamma, jag har mycket att klara av idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0