Dagens planering

Publicerat klockan: 10:00:14 den 2008-08-17
God morgon!
Lite trött idag.
Har funderat ett tag på om jag ska gå och fixa medlemsskapet på Sats innan eller efter jobbet och kom fram till att jag gör det innan. Annars kommer jag gå runt och tänka på det hela tiden när jag är på jobbet. "Hinner jag innan stängning?", "Tänk om jag inte kan fylla i någon uppgift?" eller "Det kanske är försent att göra det idag!". Sånt vill jag inte tänka på, utan bara fokusera på jobbet!
Ska även försöka göra lite småärenden på stan, vi får helt enkelt se hur mycket jag hinner!

Just nu regnar det lite lätt ute. Frågan är om jag måste ha på mig regnkläder när jag cyklar eller inte? Ja, ja, det kan ingen annan än vädret bestämma.

Nu: FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0