Belöning snart!

Publicerat klockan: 14:52:41 den 2008-08-31

Tänka sig - såhär ser Monacos tronarvinge, herr Casiraghi ut!


Hejsan!
Här hemma håller jag på att städa som en galning! Jag tänker hela tiden att jag ska städa så Hannah inte kommer och ska bo mitt i ett bombnedslag. Ipoden är på högsta volym och jag sjunger högt med, vilket inte riktigt uppskattas av mina bröder. Mami och Daddy är vana, så de ignorerar det. Faktiskt, det känns just nu som att musiken är "on-knappen" för mig. Jag stängde precis av nu när jag satte mig vid datan och då började jag inse hur trött jag faktiskt var- är.

Ska därför fortsätta en stund till, sedan ska jag belöna mig själv - med vad vet jag inte riktigt ännu. Kanske fortsätta läsa i magasinet QUEEN, som jag gillar mer och mer för varje stund som går. Imorse lärde jag mig en massa om kungafamiljen i Monaco - spännande intriger säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0