Är pannkakor barnmat?

Publicerat klockan: 09:53:21 den 2008-08-15

Mm, den här rätten skulle inte sitta helt fel som dagens lunch!


God morgon!
Igår vat det meningen att jag skulle lägga mig tidigt, så jag kunde vakna idag med nya krafter. Vad gör jag? Läser ut hela Min bästa väns dotter, tills klockan var en bit över tolv. Uh, det får man igen nu. Jag är så trött, så trött. Well hell, jag får helt enkelt skylla mig själv!

Har precis duschat och ska fortsätta göra mig i ordning. Håret ska fönas, smink, kläder,. frukost... det gamla vanliga. Även om jag inte känner mig jättetaggad på att jobba idag, så ser jag fram emot min lunchdate med Madeleine. Ska bli oerhört kul att uppdatera sig om vad min kära vän med Skåne-dialekt har haft för sig i sommar.
Egentligen skulle jag vilja slänga ihop världens godaste sallad och mumsa i mig till lunchen, men tiden räcker inte till! Får bli vad som finns i kylskåpet - pannkakor! Hjälp, det har jag inte ätit på hur länge som helst! Många ser det som barnmat, jag ser det mer som en efterrätt. Äsch, jag måste nog ha lite grönsaker till om jag ska käna mig nöjd!
Vad tycker ni? Är pannkakor barnmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0