Yeeeeees!

Publicerat klockan: 18:45:27 den 2008-04-22
Ah! Nu fungerar det att ladda upp bilder igen! Yes! Vi börjar med bilder från gårdagen. Först ut: för- och efterbilder från make-up behandligen!
                           
                               FÖRE:
                             

                               EFTER:
                                                                                                                                                                                                   

Vad tycker ni? Blev det fint? Inte för att jag ser ut som Heidi Klum, men nog kände jag mig allt som henne (alltså lyxligt behandlad) när jag pysslades om i en och en halv timme och blev granskad av ungefär hundra elever som bland annat undrade vad söta Helena hade lagt för ögonskuggor på mig!

image316

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0