Valborg

Publicerat klockan: 17:37:16 den 2008-04-30

Nu har familjen åkt iväg till några vänner som vi ska fira Valborg med! Jag bloggar lite och ska göra mig i ordning innan jag drar till dem! Ska bli riktigt trevligt! God mat, dricka, brasa och bad i pool! Den här kvällen kommer bli superkul! Jag funderar fortfarande vad jag ska ha på mig! Det kommer ju bli kallt...

Lina och firade Valborg tillsammans med lite eftermiddagsmys. Vi drog till ett café som ligger på Rörstandsgatan 4. Vi tog varsin übergod morotskaka och jag tog en Pina Colada smoothie till. Inte att rekomendera! Den smakade bara is och kokos - bläh!

image363

image364

image365

Jag som har så torra nagelband började förstås blöda. Då räddade Lina som vanligt mig - med världens tuffaste påster! Själv har jag bestämt att jag ska hitta plåster med Disneyprinsessor på!

image366

Nej, nu ska jag göra mig i ordning innan jag går till världens trevligaste kväll!

Ha en grymt bra Valborg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0