The Bucket List

Publicerat klockan: 21:23:43 den 2008-04-29

The Bucket List var helt okej. Ingen story som tog mig direkt med storm, men det var så obeskrivligt bra kemi mellan Jack Nicholson och Morgan Freeman så filmen blev riktigt mysig! Den fick en verkligen att tänka efter!

By the way; imorse fick jag tid över så jag tog ett pilatespass på min nya rosa matta! Gick kanon!

OCH: Det finns en kändis som man inte kan tänka sig utan långt hår. Tills nu. Arwen, aka Liv Tyler, har klippt sig! Det påminner mig lite om pagen jag hade i somras! Vad tycker ni? Passar hon i det eller inte?

image361

image362


Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

Fina bilder!
Hoppas du får en bra valborg! :)

2008-04-30 @ 12:08:14
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Frannie

Det ser riktigt fint ut! Hon passar väldigt bra i långt men förvånansvärt bra i kort! Precis som du ;)

2008-04-30 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0