Sneak-peak

Publicerat klockan: 22:07:32 den 2008-04-09
Det har snackats så otroligt mycket om det, men ingen har egentligen sett någonting- i alla fall inte i Sverige. Jag talar förstås om Britney Spears gästroll i How I Met Your Mother. Är hon verkligen duktig? Avgör själv här! Personligen tycker jag inte att hennes skådespelartalanger är någon höjdare, men efter hennes tuffa år 2007 kan jag säga att jag blir uppriktigt glad när jag får se en så ny, fräsch och glad Britney! Nystart för 29 åringen kanske? Hoppas det!

Imorgon ska jag på Emergenza i Fryshuset. Antagligen kommer jag och tjejerna äta en bit mat innan, så frågan är om jag kommer hinna hem emellan. Vi får se! Nu ska jag göra mig i ordning så jag kan krypa ner i sängen så småningom och läsa Katherine Hepburns självbiografi! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0