Smart kväll

Publicerat klockan: 22:40:19 den 2008-04-07
Nu har jag hjälpt bror Jens med matematikläxan. Även jag som är sex år äldre får verkligen tänka till, till femmans matematiksbok! Läskigt, men det känns super att faktiskt kunna vad det handlar om!

Jag håller mitt ord! Minns ni när jag blev lite chockad av alla kommentarer till inlägget Att-göra, där ni hävdade att ni hade svårt att komma ihåg saker, och därför skulle jag fråga Daddy om vad man kunde göra åt saken? Well, det har jag gjort! Så här lät samtalet:
Julia: (berättar om inlägget och kommentarerna) Vad tycker du man ska göra?
Daddy: Gå med i SmartGym såklart! 

Smart man! Snacka om marknadsföring! Så, alla glömska läsare (jag inkluderar mig själv) gå in på SmartGym för mer information. Daddy förstod senare att det svaret inte skulle räcka (jag tittade nämligen lite surt på honom), så han avslöjade att allt sitter i huvudet. Man kommer ihåg det man vill komma ihåg. Jag håller inte med riktigt, jag har massa saker jag vill komma ihåg, men som glömms bort. Alla hans hemligeheter blev inte avslöjade ikväll, men som sagt, besök gärna hans hemsida, där kan det finnas någonting som kan komma att hjälpa just dig! Om inte får ni höra av er till mig så fixar vi mer specifika råd! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0