Redovisning och egenledd lektion!

Publicerat klockan: 16:04:29 den 2008-04-23
Wow! Vilket väder! Läs klart och ta er sedan ut i solen! Men vet aldrig när den försvinner, så passa på och njut!

Jag kom i god tid till skolan för att ha tid på mig att slipa på min muntliga redovisning, som by the way gick galant! Hade jag tagit bort några "ööh" hade det varit toppen! Men jag är som sagt nöjd!
Idrottslektionen som Natialie och jag höll i gick hur bra som helst! Alla lyssnade, var engagerade och såg ut att ha kul! Vi pratade med vår lärare efteråt, och betyget blev vi supernöjda med! Yey! Kort sagt; en riktigt bra alla-tittar-på-Julia dag!

image325

image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0