Nya vanor!

Publicerat klockan: 16:56:45 den 2008-04-14
Hej! Nu sitter jag i skolan och har precis avslutat massa mailskrivade, så nu ska jag dra mig hemmåt!

Från och med idag börjar nya vanor! Imorse tog jag nämligen cykeln till pendeltågsstationen. Från och med idag blir det inga fler bussturer för min del! Nu är det cykeln som gäller! Med tanke på att det fortfarande är sol ute känns det ganska skönt att ta sig hem på det sättet, men att det kommer vara både motvind och bara uppförsbacke, är inte lika kul! Hu! Nej, nu tar jag mig i kragen och drar mig hemmåt! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: jaa, usch vad jag blir sur då :P och sen har dom ju bytt bloggplattform nu(äntligen!)också satt det är ju drf det inte gått att blogga.

2008-04-14 @ 17:07:30
URL: http://sandruws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0