Nu ska jag sova!

Publicerat klockan: 21:59:36 den 2008-04-23
Än-tli-gen klar med diktanalysen! Huh, det tog sin tid, så nu får det banne mig räcka med skola för idag!
Jag har även hunnit sitta i solen ett tag under dagen. Jag var så trött så att jag somnade bland alla färgglada kuddar och mysiga filtar för en stund, vilket var väldigt skönt! Jag hann även med att måla om naglarna! De lyser nu i en stark rosaröd färg. Me like!
Igår satt jag uppe och skrev på mitt arbete på 1960-talet på tok för länge, så idag ska jag sova tidigt! Jag är helt slut i kroppen och jättetrött, så det passar mig perfekt!
God natt alla! Hoppas ni har haft en bra dag i solskenet!


Ps. Eftersom min cykel gav upp i måndags har jag inte kunnat cykla sedan dess. Det känns inte bra, jag får försöka hitta på någonting annat tills vidare! Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0