Minne som en guldfisk?

Publicerat klockan: 21:37:39 den 2008-04-06
I ett av mina tidigare inlägg idag skrev jag om hur jag kommer ihåg saker och ting lättare, och  fick en del kommentarer - med skrämmande svar! Alla, utan en, svarade att de har svårt för att komma ihåg saker! Kan det verkligen vara så för den större majoriteten? Om det stämmer blir jag lite rädd - så får det ju inte vara! Jag har bestämt mig för att skvallra för Daddy när han kommer hem (vilket är imorgon kväll, yey!), och fråga honom om råd så jag förhoppningsvis kan dela med mig till er sedan här på bloggen! Hela hans nystartade företag handlar, extremt kortfattat, om hur man använder hjärnan, så han om någon bör veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0