Luxurious treatment!

Publicerat klockan: 19:45:06 den 2008-04-20
Jag har bestämt mig för att börja med pilates igen. De senaste månaderna har det varit så mycket att jag helt enkelt inte hunnit träna, men det ska det nu bli ändring på!
Eftersom jag redan cyklar till- och från skolan varje dag tänkte jag börja med pilates en gång i veckan. Känner jag att jag vill göra det oftare- gör jag det oftare, men en gång i veckan är en bra basis.

Även om jag inte känt mig 100% fräsch idag, har det ändå varit en riktigt härlig dag! Jag har suttit i solen, läst en bok och studerat till diverse skolgrejer. Härligt att få lite saker gjort!

Idag ska jag lägga mig tidigt, så jag känner mig ännu bättre och fräschare imorgon. Då ska jag upp väldigt mycket tidigare för att komma i tid till en make-up och hudvårdsbehandling tillsammans med Jennifer. Jag älskar verkligen att bli ompysslad av någon annan för en stund! Det kan vara något så litet som att någon fixar håret, sminket eller ger mig en tvåsekundersmassage. Lyx, lyx, lyx! Före- och efterbilder kommer självklart under dagen!

(Egentligen hade jag flera roliga bilder att lägga upp, men efter flertal försök visar det sig att det inte fungerar! Dumt! Jag får vänta helt enkelt vänta tills imorgon och se om det fungerar igen!)

Tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, jag tycker också det var bra! Du verkar ha haft en härlig dag! Vad blir det ikväll?
Kram

2008-04-20 @ 19:49:52
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: laijna

hhe... asså vad är pilates??

2008-04-20 @ 20:19:44
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Katie

Ja, jag tyckte inte om att missa skolan, visst var det skönt och så, men det var alltid en massa att ta igen, så man ångrade nästan att man inte varit frisk! Min dag har varit kanon. Är lite trött nu, men tänkte se det här nya programmet på femman klockan nio. Måste se om någon blir ovän med nån annan! Hihi. Ha en fin kväll! kram kram

2008-04-20 @ 20:41:10
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

"Sanningens Ögonblick". Lite spännande!

2008-04-20 @ 21:25:22
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0