Lock för örat innan spelningen

Publicerat klockan: 15:19:40 den 2008-04-10
Jag vaknade imorse med lock för vänstra örat och det har inte släppt än! Det är hemskt, man tänker på det hela tiden och det är otroligt störande. Jag hör knappt när folk pratar med mig från vänster sida. Va har blivit dagens mest använda ord. Det gillar jag inte.
Är nu hemma och vänder en snabbis. Ska duscha, sedan beger jag mig mot Gullmarsplan. Där ska jag möta upp tjejerna och äta lite innan spelningen. Jag har ingen aning om vilka band som kommer spela eller vad de har för musikstil, men det ska säkert bli bra! Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: alec

detsamma gumman ha det bra idag...!

2008-04-10 @ 15:31:56
URL: http://alecstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0