Jobb & match

Publicerat klockan: 19:53:15 den 2008-04-27
Vilken otroligt bra dag  på jobbet! Tiden gick fort, väldigt fort! Jag ville nästan inte gå hem när det var dags...
Under min korta lunchrast spang jag och köpte en Sub of the Day på Subway och en latte. Sedan spang jag till Lundbergs och hälsade på Lina. Hon tog latten och jag åt mackan.

Efter jobbet gick jag till Grimsta IP, där BP:s A-lag hade match. Ganska tråkig, inget liv i spelet, men några mål hann det bli! 4-3; vinst till BP, förlust för AIK.
Under matchen bjöd jag Daddy och en J på världens godaste halstabletter (lime/lemon smak!). De är supersmå och ljusgröna. Ser nästan ut lite som p-piller, fast på burk. Först tog jag, sedan Daddy och så var det J:s tur. Han tittar skeptiskt ner i burken, ryknar lite på näsan och säger: "Jag äter inte p-piller". Typisk fotbollspappakommentar. Lite kul var det. Det är inte så att jag tar åt mig, efter x antal år med fotboll blir man imun.

Min cykel är trasig och busskortet är borta sedan igår. Hur ska jag ta mig till skolan imorgon?! Jag har ju nationellt prov i engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0