Herregud, igår...

Publicerat klockan: 08:59:47 den 2008-04-26
Wow! Vilken dag igår! Lifestyle-mässan var kul, ingenting speciellt, men det var mycket kul folk där och det var det som höjde upp stämingen! Jag pratade en hel del med Ebba von Sydow och Emilia de Poret! Emilia är världens sötaste tjej! Hon var dessoutom längre än mig; hon var 180 centimeter lång och hade på det 12 centimeters-klackar! Helt otroligt att hon kunde gå omkring i dem!
Det var lite tävlingar (jag vann förstås ingening), modevisning från Dagmar och så spelade fröken de Poret. Mysigt! Hon är fruktansvärt duktig live!
Det roligaste måste ju ändå ha varit att det var lite kändisar där. När jag gick förbi dem fick jag världens smile tillbaka! Det kunde vara flera gånger från samma person! Några gick tillslut fram till mig och sa "Jag känner igen dig!", varpå jag svarade "Gör du?", eftersom jag aldrig någonsin sett människorna in real life tidigare! Men kul var det! Tycker ni jag ser ut att likna någon speciell?
Efter mässan drog Elin och jag ut på stan för att leta efter någonstans att äta. Vi hamnade tillslut på Restaurang Drottninggatan på just Drottninggatan. Vi tog några drinkar och åt världens godaste ceasarsallad! Mmm!
När jag kom hem tittade jag tillsammans med Mami Notting Hill och hade det hur trevligt som helst! Önskar bara jag kunde få ha sovit ut idag, men ska man jobba så ska man! Ha det bra!

image341

image342

image343

image344

image345

image346

image347

image348

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0